Lente progressiva SETO 1.56 HMC

Descrizione breve:

A lente progressiva hè una lente multifocale, chì hè sfarente da i vetri di lettura tradiziunali è bifocali.A lente progressiva ùn hà micca a fatigue di u globu oculare chì deve aghjustà constantemente u focu quandu si usa l'occhiali di lettura bifocali, nè ùn hà micca una linea di divisione chjara trà e duie lunghezze focali.Cunfortu di portà, bella apparenza, diventa gradualmente a megliu scelta per l'anziani.

Tags:1.56 lente progressiva, 1.56 lente multifocale


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Specificazione

lente progressiva 5
微信图片_20220303163539
lente progressiva 6
1.56 lente ottica progressiva
Mudellu: lente ottica 1.56
Locu d'origine: Jiangsu, Cina
Marca: SETU
Materiale di lenti: Resina
Funzione prugressiva
Canale 12 mm / 14 mm
Culore di lenti Chjara
Indice di rifrazione: 1.56
Diametru: 70 mm
Valeur Abbe: 34.7
Gravità specifica: 1.27
Trasmittanza: > 97%
Scelta di rivestimentu: HC/HMC/SHMC
Culore di rivestimentu Verde, turchinu
Gamma di putenza: Sph: -2.00~+3.00 Add: +1.00~+3.00

Funzioni di u produttu

1.Chì hè una lente multifocus progressiva?

Trà a regione di luce luntanu è a regione di luce vicinu di a stessa lente, a dioptria cambia passu per passu, da u gradu di usu luntanu à u gradu di usu vicinu, a regione di luce luntanu è a regione di luce vicinu sò organicamente cunnessi inseme, cusì chì a differente luminosità necessaria per a distanza, a distanza media è a distanza vicinu pò esse vistu nantu à a stessa lente à u stessu tempu.

2.Quali sò i trè spazii funziunali di lenti multifocus progressivi?

A prima zona funziunale hè situata in a parti suprana di l'area remota di lenti.L'area remota hè u gradu necessariu per vede luntanu, utilizatu per vede oggetti distanti.
A seconda zona funziunale hè situata vicinu à u bordu inferjuri di a lente.A zona di prossimità hè u gradu necessariu per vede vicinu, usatu per vede l'uggetti vicinu.
A terza zona funziunale hè a parti media chì cunnetta i dui, chjamatu l'area di gradiente, chì gradualmente è continuamente passa da a distanza à u vicinu, per pudè usà per vede l'uggetti di media distanza.Da l'esternu, i lenti multifocus progressivi ùn sò micca diffirenti di lenti regulari.
lente progressiva 1
lente progressiva 11

3. Classificazione di lenti multifocus progressivi

Attualmente, i scientisti anu fattu ricerche currispundenti nantu à lenti multi-focus secondu u modu di usu di l'ochji è e caratteristiche fisiulogiche di e persone di diverse età, è infine divisu in trè categurie di lenti:
(1), Lente di cuntrollu di miopia di l'adulescente - usata per rallentà a fatigue visuale è cuntrullà u ritmu di sviluppu di miopia;
(2), lenti anti-fatigue adultu - usatu per i prufessori, i medichi, a distanza vicinu è l'utilizatori di l'urdinatore troppu, per riduce a fatigue visuale purtata da u travagliu;
(3), Tablet Progressive per i persone di mezza età è vechji -- un paru d'occhiali per e persone di mezza età è vechji facili da vista luntanu.
v2-703e6d2de6e5bfcf40f77b6c339a3ce8_r

4. Chì hè a diffarenza trà HC, HMC è SHC?

Rivestimentu duru Rivestimentu AR / Rivestimentu multiplu duru Rivestimento super idrofobo
rende i lenti senza rivestimentu sò facilmente sottumessi è esposti à i graffi prutegge a lente in modu efficace da a riflessione, aumenta u funziunale è a carità di a vostra visione rende a lente impermeabile, antistatica, antislip è resistenza à l'oliu
dfssg

Certificazione

c3
c2
c1

A nostra fabbrica

fabbrica

  • Previous:
  • Next: