Lente fotocromatica SETO 1.56 SHMC

Descrizione breve:

Lenti fotocromatiche sò ancu cunnisciute cum'è "lenti fotosensibili".Sicondu u principiu di a reazione reversibile di l'alternanza di u culore di luce, a lente pò scurisce rapidamente sottu a radiazione luminosa è ultravioletta, bluccà a luce forte è assorbe a luce ultravioletta, è mostra l'assorbimentu neutru à a luce visibile.Ritorna à u bughju, pò ripristinà rapidamente u statu trasparente incolore, assicurendu a trasmittanza di a lente.Allora a lenti cambiante di culore hè adattata per l'usu di l'internu è di l'esterno à u stessu tempu, per prevene a luce di u sole, a luce ultravioletta, u splendore nantu à i danni di l'ochji.

Tags:Lente foto 1.56, lente fotocromatica 1.56


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Specificazione

变色图片4
Hd5d869dec03a4737a3a0e709cf67eaf3Y
lenti fotocromatiche 5
Lente ottica fotocromatica hmc shmc 1.56
Mudellu: lente ottica 1.56
Locu d'origine: Jiangsu, Cina
Marca: SETU
Materiale di lenti: Resina
Colore di lenti: Chjara
Indice di rifrazione: 1.56
Diametru: 65/70 mm
Funzione: fotocromatica
Valeur Abbe: 39
Gravità specifica: 1.17
Scelta di rivestimentu: HC/HMC/SHMC
Culore di rivestimentu Verde
Gamma di putenza: Sph: 0,00 ~ -8,00;+0,25 ~ +6,00;Cyl: 0.00 ~ -6.00

Funzioni di u produttu

1. Classificazione è principiu di lente photochromic
Lenti fotocromatiche secondu e parti di decolorazione di lenti sò divise in lenti fotocromatiche (riferite cum'è "cambiamentu di basa") è lenti di decolorazione di a capa di membrana (riferita cum'è "cambiamentu di film") dui tipi.
A lenti fotocromatica di u sustrato hè aghjuntu una sustanza chimica di alogenuri d'argentu in u sustrato di lente.Per mezu di a reazione ionica di l'alogenu d'argentu, hè scompostu in argentu è alogenuro per culurite a lente sottu una forte stimulazione luminosa.Dopu chì a luce diventa debule, hè cumminata in l'alogenu d'argentu per chì u culore diventa più chjaru.Sta tecnica hè spessu usata per lenti fotocromatiche di vetru.
A lente di cambiamentu di film hè trattata in particulare in u prucessu di rivestimentu di lenti.Per esempiu, i cumposti spiropyran sò usati per u revestimentu di spin d'alta veloce nantu à a superficia di a lente.Sicondu l'intensità di a luce è a luce ultravioletta, a struttura molekulari stessu pò esse attivata è spenta per ottene l'effettu di passà o bluccà a luce.

lente fotocromatica

2. Funzioni di lenti fotocromatiche
(1) velocità di cambiamentu di culore
A rapidità di u cambiamentu di culore hè un fattore impurtante per sceglie lenti di cambiamentu di culore.A più veloce a lente cambia u culore, u megliu, per esempiu, da l'internu scuru à l'esterno luminoso, u più veloce a velocità di cambiamentu di culore, per prevene puntualmente danni forti di luce / ultraviolet à l'ochju.
In generale, a tecnulugia di cambiamentu di culore di film hè più veloce di a tecnulugia di cambiamentu di culore di sustrato.Per esempiu, a nova tecnulugia di cambiamentu di culore di membrana, fattore photochromic usendu cumposti spiropyranoid, chì hà megliu risposta di luce, usendu a struttura molecolari di a so propria apertura inversa è chjude per ghjunghje à traversu o bluccà l'effettu di a luce, cusì u cambiamentu di culore più veloce.
(2) uniformità di culore
L'uniformità di u culore si riferisce à l'uniformità di u culore di lenti in u prucessu di cambià da u lume à u scuru o da u scuru à a luce.U più uniforme u cambiamentu di culore, u megliu a lente di cambiamentu di culore.
U fattore fotocromicu nantu à u sustrato di a lente tradiziunale hè influinzatu da u grossu di e diverse spazii di a lente.Perchè u centru di a lente hè magre è a periferia hè grossa, a zona cintrali di a lente cambia u culore più lentamente chì a periferia, è l'effettu di l'ochju di panda appariscerà.È a lenti cambiante di u culore di u filmu, l'usu di a tecnulugia di spin coating d'alta velocità, u culore di u filmu di u filmu di u culore di u filmu cambiante di l'uniforme rende u cambiamentu di culore più uniforme.
(3) Vita di serviziu
A vita di serviziu di lenti di u cambiamentu di culore generale in 1-2 anni o più, cum'è a lente in u stratu di culore di u revestimentu di rotazione serà rinfurzata u trattamentu di u revestimentu, più u materiale di cambiamentu di culore - u compostu spiropiranoide stessu hà ancu una stabilità di luce megliu, a funzione di cambiamentu di culore più longa, basica. pò ghjunghje à più di dui anni.

lenti fotocromatiche-UK

3.Quali sò i vantaghji di lenti grise?
Pò assorbe i raghji infrarossi è u 98% di i raghji ultravioletti.U più grande vantaghju di a lente grisa hè chì ùn cambierà micca u culore originale di a scena per via di a lente, è u più satisfacente hè chì pò riduce assai efficace l'intensità di a luce.I lenti grigi ponu assorbe ogni spettru di culore uniformemente, cusì a scena serà solu scura, ma ùn ci sarà micca una differenza di culore evidenti, chì mostra u veru sensu di a natura.Pertene à u sistema di culore neutru, in linea cù l'usu di tutti i gruppi.

4. Chì hè a diffarenza trà HC, HMC è SHC?

Rivestimentu duru Rivestimentu AR / Rivestimentu multiplu duru Rivestimento super idrofobo
rende dura a lente senza rivestimentu è aumenta a resistenza à l'abrasione aumenta a transmittance di a lente è riduce i riflessi di a superficia rende a lente impermeabile, antistatica, antislip è resistenza à l'oliu
图六

Certificazione

c3
c2
c1

A nostra fabbrica

fabbrica

  • Previous:
  • Next: