Perchè a ghjente hà bisognu di lenti progressivi?

Invalidu divisione unica:

Quandu e persone di più di 40 anni, un paru diocchiali univisionipuderia micca esse capace di risponde à e so esigenze.Puderanu vede a distanza, ma micca vicinu, o puderanu vede vicinu, ma micca a distanza.À questu tempu, anu bisognu di portà dui paia di vetri, occhiali di lettura quandu sò usati per vede cose vicine è occhiali di distanza per vede distanza.L'altru modu hè di portà vetri multifocali, è i vetri multifocali includenuocchiali bifocali è progressivi.I vetri multi-focali sò un paru di vetru pò esse usatu per vede a distanza è vicinu, pudete aduprà a parte alta per vede a distanza è a parte di fondu per vede e cose vicinu.

Tipi-di-Occhiali-Lenti-1024x1024

Chì ci hè a diffarenza tràprogressiva è bifocale

1. I bifocali vi aiutanu à ottene una visione luntanu è vicinu, è generanu salti di l'imaghjini quandu vi vede vicinu dopu chì vede a distanza.

2. Averete una visione cuntinuu à distanza focale distante, media è vicinu cù lente progressiva, è senza linee, senza salti d'imaghjini fastidiosi.

3. lente prugressiva sarà più caru cà bifocals.Ma u prezzu extra hè degnu di u so valore.

Quale hè bisognuocchiali progressivi

1. Cum'è l'ochju umanu degrada cù l'anziane, a lente s'endurisce gradualmente, facendu chì l'ochju si focalizeghja a luce daretu invece di a retina quandu fighjulendu l'ogetti vicini.Questu hè a presbiopia.Stu fenominu hè cumuni trà e persone di mezza età è anziani di più di 40 anni.

2. Sì avete solu miopia (miopia) o ipermetropia (ipermetropia), avete solu bisognulenti di visione unica, Ma s'è vo avete a presbyopia è unu di quelli dui prublemi di visione à u stessu tempu, avete bisognu di lenti chì migliurà a manera di vede l'ogetti vicinu è luntanu.

3. Certi tipi di occupationallenti prugressivisò dispunibuli per travaglii specifichi.Dite à u vostru oculista s'ellu avete bisognu di un paru speciale di vetru per via di u travagliu.Cum'è s'è vo guidate una vittura nantu à a strada d'alta veloce, avete bisognu di guardà a distanza, è vede quantu oliu resta.

4. Dunque, s'è vo avete bisognu di dui pariglii di vetru per a lettura è l'usu di distanza, i vetri prugressivi ponu esse adattati.

U nostru labburatoriu hè dotatu di macchine da Satisloh è installate disinni di software OPTOTECH è IOT per lenti progressivi di forma libera. Diversi disinni sò adattati per scopi diversi.图虫创意-样图-947488855207837724


Tempu di Postu: Feb-18-2022