Chì tippu di lente hè una lente multifocale progressiva?

Prima, chì hè una lente multifocale progressiva?
Più di 1, focus graduali a lente hè in u listessu lente solu luntanu trà a luce è guasi scorri, per via di diottria di cambiamentu graduali, da cù gradualmente vicinu à l'usu di letture remotamente scappate è quasi scappate di organicu inseme, cusì nantu à un lenti à u listessu tempu hannu un sguardu à a distanza, a distanza media è vicinu à a luminosità differente necessaria.

lente progressiva 11

I lenti progressivi anu trè spazii funziunali
A prima zona funziunale hè a zona remota situata à a cima di a lente.A zona di distanza hè u numeru di gradi necessarii per vede luntanu, utilizatu per vede oggetti distanti.
A seconda zona funziunale hè a zona di prossimità situata à u bordu più bassu di a lente.A prossimità hè u numeru di gradi necessarii per vede l'uggetti vicinu.
A terza zona hè a zona media chì cunnetta i dui.Hè chjamatu l'area di gradiente, chì passa gradualmente u gradu di circà luntanu à u gradu di circà vicinu, perchè pudete aduprà per vede l'uggetti in a distanza media.In l'apparenza, i lenti multifocali progressivi ùn sò micca distinguibili da lenti regulari.

Dui, chì tipu di lente multifocale progressiva?
Nta l'ultimi anni, a lente multifocale progressiva hè stata sviluppata è popularisata rapidamente in Cina.Attualmente, secondu u modu di usu di l'ochju è e caratteristiche fisiulogiche di e persone di diverse età, a ricerca currispondente nantu à lenti multifocali pò esse divisa in trè categurie:
1. Lenti di cuntrollu di miopia adulescente.Adupratu per riduce a fatigue visuale è cuntrullà u sviluppu di miopia.
2. Lenti anti-fatigue per adulti.Hè utilizatu per più persone chì travaglianu in distanza vicinu per riduce a fatigue visuale causata da u travagliu.
3. Lenti prugressivi per e persone di mezza età è anziani.Un paru di occhiali per e persone di mezza età è anziani ponu facilmente vede luntanu è vicinu, perchè i vostri ochji ponu truvà u sensu di ghjuventù.

Trè, Chì hè a funzione di lente multifocale progressiva?
(1) Reduce a fatigue visuale è cuntrullà a velocità di sviluppu di a miopia, ma micca tutti l'adulescenti sò adattati per portà vetri multifocal progressivi, a pupulazione hè assai limitata, a lente solu hà un certu effettu nantu à l'ajustamentu di i zitelli di lag è oblicu implícitu miopia.
Nota: Perchè a maiò parte di i malati cù miopia anu occultazione esterna in quantu à l'occultazione implicita, u numeru di persone adattati per portà vetri multifocali progressivi per cuntrullà a miopia hè assai limitatu, chì solu cuntene circa 10% di i zitelli è l'adulescenti cun miopia.
(2) Docenti, duttori, distanza vicinu è troppu persone chì utilizanu l'urdinatore, per riduce a fatigue visuale purtata da u travagliu.
Per e persone di mezza età è anziani cù un paru d'occhiali per vede facilmente i visionari vicinu.A lente multifocale progressiva hè pensata per furnisce un modu naturali, cunvene è còmode per i pazienti di presbiopia per curregà.Aduprà lenti progressiva hè cum'è aduprà una videocamera.Un paru di vetru pò vede chjaramente l'uggetti distanti, vicinu è à media distanza.Per quessa, discrimu lenti prugressivi cum'è "lenti chì zoom", è mette un paru di vetru chì sò equivalenti à pagà più per i vetri.

Quartu, à chì deve esse attentu quandu portu lenti multifocali progressivi?
(1) Quandu selezziunate un quadru di specchiu, a dimensione di u quadru hè stretta.Hè necessariu di sceglie a larghezza di u quadru adattatu è l'altezza secondu a distanza di a pupilla.
(2) Dopu avè purtatu occhiali, quandu osservà l'uggetti da i dui lati, pudete truvà chì a chiarezza hè ridutta è l'ughjettu hè deformatu, chì hè assai normale.À questu tempu, avete bisognu di vultà ligeramente a testa è pruvate à vede da u centru di a lente, è l'incomodità sparisce.
(3) Quandu si scende, i vetri duveranu esse più bassi u più luntanu pussibule da a cima per vede fora di l'area.
(4) U glaucoma, u traumu oculare, a malatia oculare aguda, l'ipertensione, a spondilosi cervica è altre persone ùn sò micca cunsigliatu per aduprà.


Tempu di post: 17-sep-2022