Cosa sapete di e lenti multifocali progressive ?

Ancu se lenti ordinarie ponu in fondu à risponde à i bisogni di l'usu di l'ochju di u Populu Corsu, ma cù u crescente numeru di persone miopi, secondu diversi scenarii d'usu, i pruduttori di lenti anu cuncepitu lenti funziunali chì sò cumunimenti usati.
Per esempiu, lenti anti-blu per i telefoni mobili è l'urdinatori, lenti di decolorazione per a luce solare esterna in l'estiu, lenti di guida di notte per a guida notturna frequente, è lenti progressivi per persone specifiche ...

Cosa hè alente multifocale progressiva?

Litteralmente, pò esse cunnisciutu chì hè un tipu di lenti cumpostu di punti focali multipli è gradi diffirenti.
In generale, ci sò quattru zoni: zona luntanu, zona vicinu, zona prugressiva, zona di deformazione manca è destra (chjamata ancu zona periferica o zona fuzzy).
A lente hà impronta invisibile è impronta dominante ~

prugressivu-banner1

Lenti progressivisò adattati per e persone

In u travagliu attuale, i criterii per ghjudicà se una persona hè adattata per portà lenti progressivi deve esse determinate secondu i bisogni di i clienti.Dopu avè determinatu s'ellu i clienti sò adattati per a pupulazione, u nostru staffu deve fà una optometria precisa nantu à elli per assicurà chì anu una prescrizione adatta per i vetri.

Indicazioni perlenti prugressivi

1. Hè difficiuli di vede vicinu, cusì i vetri di lettura sò necessarii, sperendu per evitari i prublemi causati da a rimpiazzamentu di l'occhiali per via di e persone lungimi.
2. Wearers chì ùn sò micca soddisfatti di l'apparenza di bifocali o triocali.
3. E persone in i so 40 è 50 anni chì sò appena entrati in u stadiu di "presbyopia".
4. Fighjate luntanu è vicinu à e persone chì scambianu spessu: prufessori, parlanti, amministratori.
5. I cumunicatori publichi (per esempiu, i capi statali portanu lenti multifocali progressivi).

Contraindicazioni dilenti prugressivi

1. Longu tempu per vede u persunale vicinu: cum'è l'informatica troppu, pittori, disinfettori di disegnu, disegni di design architectural;
2. Occupazione speciale: cum'è dentisti, bibliotecari, (per via di rilazioni di travagliu, di solitu aduprà a cima di a lenti per vede u più vicinu) piloti, marinari (utilizate a cima di a lente per vede u più vicinu) o aduprà u bordu superiore di a lente per vede a pupulazione di destinazione, alta mobilità, eserciziu;
3. Pacienti cù anisometropia: i dui ochji cù anisometropia> 2.00D, gradu di colonna efficace> 2.00D, in particulare l'asimetria assiale;
4.ADD più di 2.50D ( " vicinu usu + 2.50d ", chì indica chì l'ochji anu sviluppatu presbyopia, avete bisognu di aumentà i vetri di lettura di 250 gradi.) ;
5. Più di 60 anni di età (secondu a cundizione di salute);
6. Quelli chì spessu portanu doppiu luce prima (per via di l'area larga d'usu vicinu di doppia luce è l'area stretta d'usu vicinu di specchiu prugressivu, ci sarà inadaptabilità);
7. Certi pazienti cù malatie oculari (glaucoma, cataratta), strabismus, u gradu hè troppu altu ùn deve micca purtatu;
8. Malattia di u muvimentu: si riferisce à una cumminazzioni di vertigini è vertigini causati da una funzione di equilibriu poveru in u muvimentu rapidu autònumu o passiu, cum'è a malatia di u muvimentu, u malu di mare, etc.;Inoltre, i malati cù l'ipertensione è l'arteriosclerosi, quandu a so malatia ùn hè micca cuntrullata in modu efficau, spessu appariscenu per via di un insufficiente fornimentu di sangue cerebrovascular causatu da dizziness, qualchì volta pò ancu causà vasospasm, è mal di testa;
9. E persone cun difficultà à adattà à i vetri;

A chjave perlenti prugressivi: Optometria precisa

A miopia hè superficiale, è a miopia hè prufonda.
A causa di a particularità di lenti multifocale progressiva cumparatu cù lenti unica-luce, lenti multifocale progressiva ùn deve micca solu suddisfà a bona visione in l'area di luce distanti, ma ancu di piglià in contu l'effettu propiu in l'area di luce vicinu per fà tutta a lente progressiva. cunfortu da portà.
À questu tempu, a "precisione di u lume luntanu" deve esse basatu annantu à u bonu usu di u lume vicinu, perchè a luminosità di a miopia di u lume luntanu ùn deve esse "troppu prufonda", mentre chì a luminosità di a miopia di u lume luntanu ùn deve esse "troppu pocu" , altrimenti u "troppu grande" di ADD pruvucarà u cunfortu di a lente per diminuisce.
Nantu à a premessa di assicurà chì a visione di luntana hè chjara è cunfortu in a gamma di l'usu attuale, a luce di u lente prugressivu deve esse pocu profonda è a luce di vista luntanu deve esse prufonda è ghjustu prufonda.

Selezzione è aghjustamentu dilente progressivaframes

A multi-focus progressiva hè assai impurtante per selezziunà u quadru ghjustu è aghjustà.Una attenzione specifica deve esse pagata à i seguenti punti:
A stabilità di u quadru hè bona, in cunfurmità cù a forma di a faccia di u cliente, in generale ùn deve micca sceglie una deformazione faciule di frameless frameless, per assicurà chì a curvatura curva di fronte di u quadru è a curvatura di a fronte di u portatore hè coerente.
U quadru deve avè una altezza verticale sufficiente, chì deve esse sceltu secondu u tipu di lente sceltu.Altrimenti, hè faciule taglià a parte vicinu di a vista quandu si taglia u bordu:
L'area mediale di u nasu di a lente deve esse abbastanza per accoglie l'area di gradiente;Frame Ray-ban è altri frames cù grande inclinazione à u fondu di l'internu di u nasu vicinu à u campu di visione hè più chjuca di u quadru generale, per quessa ùn hè micca adattatu per u specchiu graduale.
A distanza di l'ochju di a lente di u quadru (a distanza trà u vertice posteriore di a lente è u vertice anteriore di a córnea, chjamatu ancu a distanza di u vertice) deve esse u più chjucu pussibule senza toccu i ciglia.
Aghjustate l'Angulu frontale di u quadru secondu e caratteristiche faciale di u portatore (dopu chì u quadru hè stallatu, l'Angle d'intersezzione trà u pianu è u pianu verticale di l'anellu di specchiu hè generalmente 10-15 gradi, se u gradu hè troppu grande, l'Angulu di fronte pò esse aghjustatu per esse più grande), in modu di cunfurmà u quadru cù a faccia quant'è pussibule, per aiutà à mantene abbastanza campo visuale graduale.

banner 2

Tempu di Postu: Dec-05-2022