L'antecedenti di i graffi di lenti, prestu à capisce!

I graffi di lenti sò sempre stati un prublema cumuni in a revisione di specchi di plastica.Oghje, spiegheremu l'antecedenti è e cunsequenze di scratch in detail.

1, a causa di i graffi
In a cura di ogni ghjornu di lenti, u scrubbing di lenti ùn hè micca abbastanza standard, chì hè una causa impurtante di scratch.

2, Parechji sintomi maiò di usura seria
1. Forte sensazione di corpu straneru dopu avè purtatu a lente, senza sollievu o aggravamentu di i sintomi dopu a chjusura di l'ochju per più di 10 minuti (senza migliura dopu a ripulitura di a lente è a purtari);
2. A sensazione di u corpu straneru dopu avè purtatu a lente ùn hà micca migliuratu dopu avè eliminatu a proteina;
3. In a matina dopu avè purtatu a lente, l'ochji spessu anu più secrezioni o ancu inflammazioni senza nisuna ragione;
4. In u casu di purtari occhiali nurmalmente, a visione di l'occhiu nudu in u ghjornu per parechji ghjorni hè ovviamente diminuita.

微信图片_20210130163957

3, Cumu trattà cù l'usura
A rivista regulare hè un bonu modu per evità l'usura seria, quandu ùn hè micca seriu, pò esse pulita per restaurà a cundizione di a lente.
Tuttavia, ci hè una caveat!Polishing grinding hè liatu à affettà u disignu di u lenti, cusì usà spessu prubabilità hà influenza nant'à l 'effettu purtatu dopu (cum'è effettu furmatu, gradu cunfortu è visione durante u ghjornu, etc.), cusì hè una nicissità à praticà, eranu ùn hè micca per a lente è a córnea di l'estatus fitte deve ancu esse mudificatu, altrimenti, è micca cum'è un metudu universale di riparazione!È quandu l'usura hè assai seriu, u sopra 4 tipi di cundizioni, spessu ancu lucidatura è lucidatura ùn pò micca salvà a lente, pò solu firmà u prucessu di cambià, cusì assicuratevi di portà a rivista specchiu à tempu!

4, Cumu impediscenu
U metudu di prevenzione hè principarmenti in u passu di pulizia, mantene e mani morbide è pulite, unghie curtite è liscia, abdomen di dite è palme senza pelle morta è calli.Sfrecciate cù l'abdomen di u dito suave quandu lavate.Quandu si guarda a lente, se truvate a lente appiccicata verticalmente nantu à u bordu di a scatula di lenti, pudete inclinate a scatula di lenti è scuzzulate delicatamente a scatula di lenti, per chì a suluzione di infermiera chì scorri in a scatula guidà a lente finu à chì a lente s'affonda. in a scatula di lenti.Se questu ùn hè micca travagliatu, pruvate à mette uni pochi di gocce di a suluzione nantu à u latu cuncavu di a lente è ripetiri i passi previ serà più faciule.Per tutti i mezi, ùn aduprate micca u vostru dito per "pulsà" a lente, sta operazione hè troppu male!Pigliate u specchiu, deve sparghje una spugna pulita nantu à a tavula, per impediscenu di cascà direttamente à a terra, u tavulinu.Quandu a lente cascà nantu à u pianu o à a tavula, se u latu cuncavu hè sopra, duvemu chjappà u nostru dettu cù l'acqua o una suluzione di infermiera, è poi immergete delicatamente u nostru dettu in a lente.Se u latu cunvessu hè sopra, succhiate delicatamente direttamente cù a barra di aspirazione.


Tempu di post: Aug-19-2022