A cunferenza di rapportu di prova clinica semi-annuale di Seto PRO hè stata un successu cumpletu

U dopu meziornu di l'1 d'aprile di u 2023, a cunferenza di rapportu di prova clinica semi-annuale diSetoLens New Knowledge Control PRO hè statu tenutu in a Sala 1 di u Salone di l'Exhibition di Shanghai World Expo, è hè statu un successu cumpletu.
Per mezu di dati reali è efficaci, a cunferenza di stampa hà dimustratu l'effettu rimarchevule di Xinzhikong PRO nantu à ritardà a progressione di miopia in l'adulescenti, hà evidenziatu a forza di u produttu di SetoLens, è riflette a determinazione di SetoLens per prutege a salute di a visione di i zitelli è l'adulescenti.

1

01. Strategia di marca di categuria di cuntrollu verde
Zheng Pingqian, presidente di SetoLens, hà fattu un discorsu nantu à a strategia di a marca corporativa.In vista di a situazione severa di prevenzione è di cuntrollu di miopia in i zitelli è l'adulescenti, u prublema di miopia à una età più ghjovana hè prominente, è a salute visuale di l'adulescenti hè diventata un tema di più è più persone.Cum'è una impresa naziunale basata nantu à l'innuvazione, a qualità è a prufessionalità,SetoLensL'ottica hà fattu sforzi cuntinui in a gestione di a miopia in i ghjovani.
Dapoi u 2019, a Cina hà inclusu "a prevenzione è u cuntrollu di a vista di i ghjovani studienti di a scola primaria" in u travagliu di valutazione di u rendiment di parechji guverni lucali.A prevenzione è u cuntrollu di a miopia richiede i sforzi cumuni di tutti i settori di a sucità, è e forze suciali rapprisentate da l'imprese sò una parte impurtante di questu.SetoLens hà pigliatu azzione attiva per risponde à a chjama di u paese è hà fattu sforzi cuntinui in a prevenzione è u cuntrollu di a miopia trà i ghjovani.A principiu di ghjugnu 2020, SetoLens Optics è a squadra di u prufissore Liu Ping di u Centru Naziunale di Ingegneria Oftalmica di l'Università Medica di Harbin anu lanciatu u prughjettu di prova clinica di i prudutti Xinzhikong PRO per verificà a tecnulugia di u produttu, cunsulidà a qualità di u produttu, è trasfurmà a produzzione di lenti puri prutege a salute oculare di i ghjovani.
Fighjendu nantu à a chjave core è cercandu u sviluppu corporativu,SetoLensintegra prufondamente l'innuvazione di tecnulugia di pruduzzione di lenti cù a prutezzione di a salute oculare di i ghjovani, integra a strategia di sviluppu di a marca cù a salute naziunale, apprufitta di l'impulsu, coglie l'opportunità, è custruisce inseme una visione per l'agenti è i partenarii di a tenda.Un bon ambiente cummerciale aiuterà l'operazioni di magazzini, risponde inseme à i bisogni differenziati di i clienti, furnisce i cunsumatori una sperienza eccellente, crea valore inseme, è custruisce un futuru verde è bellu.

3

02. Cerimonia di firma
In a cunferenza di stampa, u prufessore Liu Ping, direttore di u Centru Naziunale di Ingegneria Oculare, hà spartutu u statu attuale di a salute oculare trà l'adulescenti chinesi, u fondu di ricerca è i metudi di ricerca.
À u listessu tempu, i dati di u rapportu di prova clinica semi-annuale di Xinzhikong PRO hè statu liberatu.Da un puntu di vista prufessiunale, hà affirmatu cumplettamente l'effettu di prevenzione è cuntrollu di u pruduttu, è era pienu di fiducia in a futura cooperazione cù SetoLens.
U sgiò Zheng Pinggan, presidente di SetoLens, è u direttore Liu Ping firmavanu a "Cooperazione strategica in l'industria di l'optometria è a ricerca" per stabilisce una relazione di cooperazione più stretta.In questa cuuperazione, i dui partiti anu da cuntinuà à fà sforzi in i prudutti Qingkong per aiutà u sviluppu durevule di a salute di l'ochju di i ghjovani, curanu inseme per a visione di u culore "ochju" di i zitelli, è s'impegnanu à portà "a salute di l'ochji" in tutti è in ogni famiglia. cusì chì " A visione di "Visione di a Salute" hè diventata à portata. Avemu da furnisce prudutti d'alta qualità più stabili, affidabili, sicuri è affidabili, è cuntinuemu à creà valore per i clienti.

4

03. Big spartera caffè
In a cunferenza di stampa, SetoLens hà invitatu i dirigenti di l'industria à purtà noi una maravigliosa spartera prufessiunale.
Zhou Yicheng, Direttore di Optometria di Yuxi Sub-center di Harbin Medical University oftalmica Science and Technology Medical Fitting Center, hà narratu "Application of New Knowledge Control and Multi-point Control in Clinical Practice".New Knowledge Control PRO hà e caratteristiche di alta trasparenza è bassa riflessione.Chjara, più còmuda à portà, è dotata di un disignu di tecnulugia resistente à l'impattu, sustene a prova di bola di goccia di l'FDA di i Stati Uniti, strata dopu strata di prutezzione, più durable, pò megliu prutezzione di u sviluppu sanu di l'ochji.
U sgiò Zhao Yang, Direttore di u Dipartimentu di Optometria di u Centru Naziunale di Ingegneria Oftalmica di l'Università Medica di Harbin, è autore di "Politica di Proteczione Oculare in un Grande Paese" publicatu da People's Daily Publishing House, ci hà purtatu "4L Therapy: L'Impurtanza di Out-of". -focus Lenses and Lighting Transformation", sparte a prevenzione è u cuntrollu di a miopia U metudu hà apertu parechje aspetti di a gestione di a salute visuale per i zitelli, è hà vintu applausi da a scena.
U sgiò Zhou Chuan, direttore di u Dipartimentu di Optometria di u Centru Naziunale di Ingegneria Oftalmica di l'Università Medica di Harbin, hà spartutu u "New Ideas for Professional Store Operations in the Post-epidemic Era", è prupone un novu mudellu di cooperazione di integrazione di risorse è empowerment prufessiunale. in vista di a situazione attuale di l'industria è di a futura tendenza di sviluppu di i magazzini di optometria., per furnisce un novu riferimentu per a più migliurazione di a tenda.

5

04. "Piano di serviziu di marca 4D"
Zheng Huayang, direttore generale di SetoLens, hà spartutu a filusufìa cummerciale di "co-creazione di valore, integrità è win-win", insistendu in a cooperazione win-win, è cresce inseme cù tutti.Da a pruduzzione di lenti à u serviziu, hà creatu u "Planu di serviziu di marca 4D" per custruisce servizii di produzzione All-in-one smart window.Soddisfà pienamente i bisogni di i clienti in tutte e direzzione, sustene i partenarii di u canali cù una perspettiva à longu andà, assicuratevi a qualità è a quantità per i clienti, è travaglià inseme per avanzà in manu.
In u futuru,SetoLensL'ottica continuarà à fucalizza nantu à e soluzioni di gestione di a miopia di i ghjovani, furnisce l'analisi prufessiunale è a selezzione persunalizata di lenti di occhiali per a miopia di i ghjovani, aiutanu i zitelli à prevene è cuntrullà a miopia, è dà à i zitelli un futuru chjaru.

2


Postu tempu: Apr-19-2023