Fighjate luntanu è vede vicinu!Quantu sapete di lenti multifocus progressivi?

Sughjetti chì necessitanu attenzione
①Quandu currisponde à i vetri, a dimensione di u quadru hè strettamente necessaria quandu selezziunate u quadru.A larghezza è l'altezza di u quadru deve esse sceltu secondu a distanza pupilla.
②Dopu avè purtatu occhiali, quandu osservà l'ogetti da i dui lati, pudete truvà chì a definizione hè ridutta è l'ughjettu visuale hè deformatu, chì hè assai normale.À questu tempu, avete bisognu di vultà a testa un pocu è pruvate à vede da u centru di a lente, è l'incomodità sparisce.
③Quandu si scende, i vetri duveranu esse purtati u più luntanu pussibule da a zona superiore per vede fora.
④Glaucoma, trauma oculare, malatie oculare aguda, ipertensione, spondilosi cervica è altre persone ùn sò micca cunsigliatu per aduprà.

Avete intesu parlà di l'occhiali zoom?Da lenti monofocus, lenti bifocali è ora lenti multifocus progressive,
I lenti multifocus progressivi sò stati largamente usati in lenti di cuntrollu di miopia per l'adulescenti, lenti anti-fatica per adulti è lenti progressivi per l'età media è anziani.Sapete veramente lenti multifocus progressive ?

01Trè spazii funziunali di lenti multifocus progressivi

A prima zona funziunale hè situata in a parti suprana di l'area remota di lenti.L'area remota hè u gradu necessariu per vede luntanu, utilizatu per vede oggetti distanti.
A seconda zona funziunale hè situata vicinu à u bordu inferjuri di a lente.A zona di prossimità hè u gradu necessariu per vede vicinu, usatu per vede l'uggetti vicinu.
A terza zona funziunale hè a parti media chì cunnetta i dui, chjamatu l'area di gradiente, chì gradualmente è continuamente passa da a distanza à u vicinu, per pudè usà per vede l'uggetti di media distanza.
Da l'esternu, i lenti multifocus progressivi ùn sò micca diffirenti di lenti regulari.

02Effettu di lenti multifocus progressivi

① I lenti multifocus progressivi sò pensati per furnisce i pazienti cù presbiopia cun un modu naturali, convenientu è còmode di currezzione.Aduprà lenti progressivi hè cum'è aduprà una videocamera.Un paru di vetri ponu vede sia luntanu è vicinu, è ancu l'ogetti di media distanza.Cusì discrimu lenti prugressivi cum'è "lenti zoom", un paru di vetri hè equivalente à parechje coppie di vetri.
② Per rallentà a fatigue visuale è cuntrullà u ritmu di sviluppu di a miopia, ma micca tutti l'adulescenti sò adattati per portà vetri multi-focus progressivi, a folla hè assai limitata, a lente hà solu un certu effettu in l'aghjustà u lag cù i zitelli di miopia oblicu implicita. .
Nota: Siccomu a maiò parte di i malati di miopia anu un oblicu esternu piuttostu cà un oblicu internu, u numeru di persone adattate per portà vetri multi-focus progressivi per cuntrullà a miopia hè assai limitata, cuntendu solu u 10% di a miopia di i zitelli è l'adulescenti.
③ I lenti progressivi ponu ancu esse aduprati per allevà a fatigue visuale per i ghjovani è di mezza età.Cum'è a spina di a sucetà, a fatigue di l'ochju di i ghjovani è di mezza età hè sempre più degna d'attenzione.I lenti progressivi ponu esse simili à lenti anti-fatigue per alleviare a fatigue visuale in l'utilizatori di l'urdinatore, è ponu ancu esse aduprati cum'è lenti di transizione per assicurà a visione longa, media è vicinu multi-focus in u futuru.

lente progressiva 1

03Scelta di vetri multifocali progressivi

Requisiti di forma
Evite di sceglie frames cun grande bisellu nasale perchè l'area prossimale di tali frames hè relativamente chjuca.

Requisiti di materiale
Hè megliu micca di sceglie piastre è TR frames senza nasali.Questu hè chì a distanza vicinu à l'ochju di tali frames hè in generale troppu chjuca (si deve esse mantene à circa 12 mm nurmale), l'ochju vicinu ùn pò micca ghjunghje à a pusizione di l'area di usu vicinu, è hè difficiule d'aghjustà l'inclinazione. Angulu di lunette.

A dimensione di a dumanda
L'altezza verticale chì currisponde à a pusizione pupilla di u quadru deve generalmente risponde à i requisiti specificati da u pruduttu, chì hè generalmente più grande o uguale à i requisiti di 16MM + lunghezza di u canali.Se ci sò esigenze speciali, deve esse riferite à i requisiti di a lente per selezziunà a dimensione adatta di u quadru.

I requisiti di prestazione
I frames cù una bona stabilità deve esse selezziunati per evità a deformazione frequente di i vetri chì affettanu i bisogni di l'usu.I vetri ponu esse guardati à un Angle di 10 à 15 gradi.A faccia curva di u quadru deve cunfurmà à i contorni di a faccia di l'usu.A durata, u radianu è a stretta di u specchiu sò adattati per u usu normale.


Tempu di post: Jul-20-2022