Cumu sceglie una lente fotocromica adatta?

I lenti chì cambianu u culore sò diventati sempre più populari perchè ùn sò micca solu furnisce a prutezzione UV cum'è lenti di sole, ma ponu ancu esse purtati ogni ghjornu.A più impurtante, sò adattati per una sola lumera, presbyopia, è chjaru chjaru.

Cumu sceglielenti fotocromatiche?

1

● Fighjate à a decolorazione
Cambiamentu di basa: A tecnulugia di cambiamentu di culore più tradiziunale, a lente in a materia prima mischjata cù l'agente di cambiamentu di culore, dopu a produzzione di l'intera lente piena di agenti di cambiamentu di culore.Allora a decolorazione hè nantu à a lente.
Cambiamentu di film: A nova tecnulugia di cambiamentu di culore si riferisce à a superficia di u spinu di lenti ricopertu cù una strata di film chì cambia u culore, per ottene u cambiamentu di culore di lenti.A so decolorazione hè in a membrana nantu à a superficia di a lente.
Siccomu a parti di decolorazione di a lente hè nantu à a capa di film, ùn hè micca limitata da u materiale di lenti.Ùn importa micca a superficia asferica ordinaria, prugressiva, luce anti-blu, 1.56, 1.60, 1.67, 1.71, etc., pò esse trasfurmata in lenti cambiante di film.Più varietà, i cunsumatori ponu sceglie più.

● Fighjate à u gradu di decolorazione
U cambiamentu di culore generale ùn pò micca cambià u culore cù u cambiamentu di l'ambiente luminoso, pò solu ottene un cambiamentu di culore sottu una luce forte è interni, è mantene un certu culore di fondo in l'internu.In ogni casu, una bona lente cambiante di culore hà da aghjustà automaticamente u culore di a lente secondu u cambiamentu di luce, secondu i vostri bisogni adattati per voi, in l'ombra avarà un bonu effettu di cambiamentu di culore, lenti interni tornanu à u statu normale. , è lenti ordinarie, per assicurà a trasmissione di luce di lente.

● Fighjate à l'uniformità di u culore
In lenti di decolorazione tradiziunali, l'effettu di decolorazione hè affettatu da u grossu di e diverse zone di a lente perchè l'agente di decolorazione hè aghjuntu à u materiale di a lente.L'effettu di l'ochju di panda si trova quandu u centru di una lente hè magre è i lati sò grossi, cusì u centru di a lente cambia u culore o si recupera più lentamente chì i lati.

banner 1

Jiangsu Green Stone Optical Co., Ltd.hè un fabricatore di lenti ottiche prufessiunale cù una forte cumminazione di R&D, produzzione è vendita.Avemu una basa di pruduzzione di 65000 metri quadrati è più di 350 impiegati.Cù l'intruduzione di setti cumpleti di equipaghji avanzati, nova tecnulugia di produzzione è stampi, vendemu i nostri lenti ottichi micca solu in u mercatu domesticu, ma ancu esportatu in u mondu.

I nostri prudutti di lenti implica quasi tutti i tipi di lenti.A gamma di prudutti copre l'indice 1.499, 1.56, 1.60, 1.67, 1.70 è 1.74, cumprese visione unica, bifocale, progressiva, taglio blu, fotocromatico, fotocromatico taglio blu, taglio infrarosso ecc. cù trattamentu HC, HMC è SHMC.In più di lenti finite, Producemu ancu spazii semifiniti.I prudutti sò registrati cù CE & FDA è a nostra pruduzzione certificata da i standard ISO9001 & ISO14001.

Introducemu positivamente una tecnulugia di gestione eccellente, impurtate in modu cumpletu u Sistema di Identità Corporativa è aumentemu l'imaghjini esterni di a cumpagnia è di a marca.


Tempu di Postu: Nov-17-2022