Cumu a ghjente diventa miope?

A causa esatta di a miopia ùn hè micca capitu cumplettamente, ma parechji fatturi cuntribuiscenu à questu errore refrattivu, chì hè carattarizatu da una vista chjara da vicinu, ma una visione di distanza sfocata.

I ricercatori chì studianu a miopia anu identificatu almenudui fattori di risicu chjaveper u sviluppu di l'errore refrattivu.

Genetica

Più di 150 geni propensi à miopia sò stati identificati in l'ultimi anni.Un tali genu solu ùn pò micca causà a cundizione, ma e persone chì portanu parechji di sti geni anu un risicu assai più altu di diventà miope.

A miopia - cù questi marcatori genetichi - pò esse trasmessa da una generazione à l'altra.Quandu unu o i dui parenti sò miopi, ci hè una chance più grande chì i so figlioli sviluppanu miopia.

1

Abitudini di visione

I geni sò solu un pezzu di u puzzle di miopia.A miopia pò ancu esse pruvucata o aggravata da certe tendenzi di visione - in particulare, cuncentrazione di l'ochji nantu à l'uggetti vicinu per periodi estesi di tempu.Questu include l'ore consistente, longu passate à leghje, usendu un computer, o fighjendu un smartphone o tableta.

Quandu a forma di u vostru ochju ùn permette micca a luce di fucalizza currettamente nantu à a retina, l'esperti di l'ochji chjamanu questu un errore refrattivu.A vostra córnea è a lente travaglianu inseme per curvarle a luce nantu à a vostra retina, a parte sensible à a luce di l'ochju, in modu chì pudete vede chjaramente.Sì u vostru globu oculare, a córnea o a vostra lente ùn hè micca a forma ghjusta, a luce s'alluntanarà o ùn si focalizeghja micca direttamente nantu à a retina cum'è normalment.

图虫创意-样图-903682808720916500

Sè vo site miope, u vostru globu oculare hè troppu longu da fronte à daretu, o a vostra córnea hè troppu curva o ci sò prublemi cù a forma di a vostra lente.A luce chì vene in u vostru ochju si focalizeghja davanti à a retina invece di nantu à ella, facendu chì l'uggetti distanti parenu fuzzy.

Mentre a miopia esistente generalmente si stabilizza in qualchì tempu durante a prima età adulta, l'abitudini chì i zitelli è l'adulescenti stabiliscenu prima pò aggravà a miopia.


Tempu di Postu: Feb-18-2022