Che ne dite di lenti multifocali progressive?Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè hè quì.Ùn mancate micca

In a vita, avemu sempre guardà diversi lochi da luntanu à vicinu à luntanu, chì hè assai faciule per l'amici ordinali, ma hè diversu per e persone cù una vista povira, chì hè un prublema assai fastidiosa o disturbante.
Cumu risolve stu prublema?Di sicuru hè l 'ausiliari lunettes prop, u populu myopic cu lunettes, pò vede luntanu, pirsuni farsighted cu lunettes pò vede vicinu, ma u prublema vene, purtari lunettes à vede luntanu, quandu cerca vicinu, sarà assai incòmode, è u listessu. cù l'occhiali per vede vicinu.Cumu risolve megliu stu prublema?Avà ci hè una suluzione à sta sgrazia : occhiali multifocali progressivi.
Questu hè u sughjettu di stu articulu - lenti multifocali progressivi.
Lenti multifocali progressivi, cunnisciuti ancu cum'è lenti progressivi, anu parechje punti focali nantu à una lente cum'è u nome implica.Se a lente hè divisa da u focu, a lente pò esse divisa in lente focale unica, lente focale doppia, lente multifocale.
· I nostri lenti più cumuni sò lenti unifocali, induve ci hè solu una luminosità nantu à a lente;
· A lente bifocale hè una lente bifocale, chì era usata da parechji anziani per risolve u prublema di vede luntanu è vicinu à u stessu tempu.In ogni casu, per via di e so mancanze maiò è a popularità di multi-focus progressiva, a lente bifocale hè stata basamente eliminata;
· Cum'è una tappa in a storia di u sviluppu di lenti, a lente multifocale serà ancu a direzzione principale di ricerca è sviluppu futuru è popularizazione di u mercatu.

occhiali progressivi 4

Nascita è sviluppu Storia di lenti multifocali progressivi:

In u 1907, Owen Aves hà avanzatu per prima l'idea di lenti multifocali progressivi, chì marca a nascita di un novu cuncettu di correzione di visione.
U disignu di sta lente speciale hè ispiratu da a forma di u troncu d'elefante.Quandu a curvatura di a superficia frontale di a lente hè aumentata continuamente da a cima à u fondu, u putere refrattivu pò esse cambiatu in cunseguenza, vale à dì, u putere refrattivu hè aumentatu gradualmente è continuamente da l'area distanti situata à a parte superiore di a lente. lenti finu à chì l'area vicinu à u fondu di a lente righjunghji u numeru di dioptriu vicinu necessariu.


A basa di a cuncepimentu precedente, è cù l'aiutu di i novi rializazioni in u disignu è u sviluppu furnitu da a tecnulugia muderna, in u 1951, l'omu francese Metenez hà designatu a prima lente progressiva di cuncettu mudernu, chì puderia esse usata per l'usura clinica.Dopu à parechji raffinamenti, hè statu introduttu prima in u mercatu francese in u 1959. U so cuncettu innovativu di currezzione visuale hà guadagnatu l'attenzione in u mondu sanu è prestu prestu in l'Europa cuntinentale è in l'America di u Nordu.
Cù u sviluppu di l'urdinatore è l'applicazione di software di cuncepimentu avanzatu è strumenti in u disignu è u sviluppu di l'occhiali, u disignu di lenti progressivi hà ottenutu un grande sviluppu.A tendenza generale hè: da u cuncepimentu di zona distante unicu, duru, simmetricu è sfericu à u disignu diversificatu, suave, asimmetricu è asfericu di zona distanti.In u disignu iniziale di specchiu prugressivu, a ghjente cunzidira principalmente prublemi matematichi, meccanichi è ottichi.Cù una cunniscenza più cumpleta di u sistema visuale, u disignu di specchiu progressiva mudernu è futuru sarà sempre più focu annantu à a relazione trà u specchiu progressiu è l'ottica fisiologica, l'ergonomia, l'estetica, a psicofisica.
Dopu parechje innovazioni maiò, a lente progressiva hè diventata a prima scelta per a correzione di a visione in i paesi sviluppati d'Europa Occidentale, cum'è Francia è Germania, cù più è più tipi di lenti è più è più persone chì portanu lenti progressivi.In u Giappone è in i Stati Uniti, l'usura di lenti prugressivi hà una tendenza evidente crescente ogni annu.In a regione Asia-Pacificu è in l'Europa di l'Est, cù a prumuzione di corsi di educazione optometrica cù lenti prugressivi cum'è u core, sempre più optometristi è optometristi consideranu a lente progressiva cum'è una scelta impurtante per a correzione di a visione.

A quale hè adattatu a lente multifocale progressiva?

1. L'intenzione originale di lenti multifocali hè di furnisce un modu di currezzione naturali, convenientu è còmode per i malati di presbyopia.Aduprà una lente progressiva hè cum'è aduprà una videocamera.Un paru di vetru pò vede chjaramente l'uggetti distanti, vicinu è à media distanza.Dunque, discrimu lenti progressivi cum'è "lenti chì zoom".Dopu avè purtatu un paru di occhiali, hè equivalente à l'usu di parechji pariglii di vetri.
2. Cù a ricerca di "sviluppu di miopia è teoria di regulazione", lenti multifocali progressivi sò stati gradualmente appiicati per cuntrullà u sviluppu di miopia in l'adulescenti.

occhiali progressivi 7

I vantaghji di a lente multifocale progressiva

1. L'apparizione di a lente hè a stessa cum'è quella di u monofoscopiu, è ùn si vede nisuna linea di divisione di gradu di cambiamentu.A bellezza di a lenti pruteghja a necessità di u portatore di mantene a so età privata, è elimina a preoccupazione di u portatore per revelà u so secretu di età cù bifocals in u passatu.
2, u cambiamentu di gradu di lente passu à passu, ùn pruducerà micca saltu di l'imaghjini.Confortu da portà, faciule d'adattà.
3, u gradu di lente hè graduale, da luntanu à vicinu à u cambiamentu di aumentu graduali, ùn pruducerà micca fluttuazioni di l'aghjustamentu di l'ochju, micca faciule per causà fatigue visuale.
4. A visione chjara pò esse ottenuta à tutte e distanze in a gamma di visione.Un paru di vetru pò esse usatu per distanzi luntanu, vicinu è intermedi à u stessu tempu.

Precauzioni per a lente multifocale progressiva

1. Quandu currisponde à i vetri, sceglite un grande quadru di quadru.
Perchè a lente deve esse divisa in zoni luntanu, mediu è vicinu, solu un grande quadru pò assicurà una zona abbastanza larga per un usu vicinu.Hè megliu per currisponde à u quadru full frame, perchè u più grande a lente, u più grossu u bordu di lenti, u slot full frame pò copre u grossu di u bordu di lenti.
2 giniralmenti bisognu di circa una settimana di piriudu adattazione, ma a durata di u periodu d'adattazione varieghja da persona à persona, marchjà pianu pianu quandu dizziness.
3. Perchè i dui lati di a lente sò l'area di disordine astigmaticu, hè difficiule di vede l'uggetti nantu à i dui lati à traversu a bola di luce lampeggiante, cusì hè necessariu di rotà u collu è u globu oculare à u stessu tempu per vede chjaramente.
4. Quandu si scende, tenite i vostri occhiali bassu è pruvate à vede fora di l'area più alta.

occhiali progressivi 5

Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022