Lenti anti-nebbia, sta volta tocca a faccia!

Cumincià u modu di sauna d'estate, l'aria condizionata ùn pò micca sustene u mumentu di a so vita, per via di una grande differenza di temperatura interna è esterna, lasciò fora una famiglia di lenti di lenti era una strata di nebbia, sia in l'uffiziu sia fora di l'uffiziu, movendu longu u metro, sudore fitness, lenti di nebbia hè veramente una cosa imbarazzante, cusì ci hè una fata mi dici custituisci un bonu mètudu eccellente, hè strata film anti-fog fatti in casa.

Metudu unu: acqua anti-fog fatta in casa
A pruduzzione d'acqua anti nebbia di materie prime sò particularmente simplici, cusì casanu pò esse.Imbulighjate 30 ml di glicerina cù 10 ml di sapone liquidu, dopu aghjunghje gocce di trementina, agite bè è mette da parte.Quandu si usa, basta à applicà l'acqua anti-fogging nantu à a lente è sguassate cù l'oculare, chì pò prevene efficacemente a nebbia per 3-4 ore.

Metudu dui: u metudu di sapone à nebbia
U principiu di u metudu di defogging di sapone hè assai simplice, perchè u sapone cuntene cumpunenti di l'oliu, l'acqua di sapone hè appiicata à a lente, a lente ùn hè micca faciule per ottene umidità.Allora solu bisognu di bolla di sapone in acqua calda, fate l'acqua saponata, è poi l'acqua saponata uniformemente daub nantu à a lente cù un pannu per occhiali dolcemente asciuttu.

Metudu trè: dentifricu metudu "anti-fog".
Pigliate una piccula quantità di pasta dentale è appricà nantu à i dui lati di a lente.Perchè a pasta di denti hè appiccicosa, ci vole u tempu per applicà è ùn hè micca faciule di sguassà.L'effettu anti-fog dura circa 4 ore.

Tuttavia, Xiaobian sempre ammirazione sti metudi, perchè sti metudi sò sèmplice à dì, fà hè assai troublesome, dinù ùn pò guarantisci l 'effettu.
Allora l'autore sente a cuscenza, per ricumandà un effettu di garanzia di u metudu --avè un paruLente anti-buée SETOhè abbastanza.

anti-nebbia anti-blu 2

A prova di nebbia dura più longu
Setuhà una tecnulugia innovativa di film anti-fog, unicu strato di film idrofilo, a velocità più veloce per liquefy nebbia, impedisce l'appannamentu di lenti.Ùn importa micca a dimensione di a diffarenza di temperatura ambientale, u vapore caldu, etc., pò mantene a visione chjara senza "nebbia", secondu e statistiche, u so effettu durabile anti-fog pò ghjunghje sin'à 75%.
L'anti-fog hè "completu"
A maiò parte di lenti anti-fogging in u mercatu sò relativamente simplici, ma a tecnulugia anti-fogging Chamil pò esse usata per ogni lenti.Per esempiu: lenti progressivi per l'adulescenti, lenti progressivi per l'età media è anziani, lenti cambianti di culore, lenti zoom intelligenti, lenti solari culurati, etc.À u listessu tempu, l'indici di rifrazione hè ben accunciatu, da 1.56, 1.60, 1.67 sò in stock, 1.74 culore anti-fog pò ancu esse fattu.
Visione chjara senza "nebbia"
Per migliurà ulteriormente a prestazione cumpleta di a lente, u disignu di luce anti-blu hè aghjuntu per assorbe efficacemente a luce blu d'alta energia dannosa per a retina.Per mezu di a luce benefica, a luce hè più suave è u cunfortu di l'ochji hè migliuratu.


Tempu di post: Aug-12-2022