Cumu sceglite l'indice di rifrazione di a lente quandu currisponde à i vetri?

Una di e dumande chì a maiò parte di a ghjente sente quandu si mettenu e so lenti hè "Quale indice di rifrazione avete bisognu?"Credu chì parechje persone ùn capiscenu micca stu termini prufessiunale, amparamu oghje!
Parechje persone in a sucità d'oghje crede chì i vetri più caru sò, u megliu!Parechji ottici, chì capiscenu sta psiculugia di i cunsumatori, spessu usanu l'indici di rifrazione cum'è un puntu di vendita per aumentà u prezzu di i vetri per ottene benefici ecunomichi più altu.Questu hè, u più altu l'indice di rifrazione, u più diluente a lente, è u prezzu più caru!
U vantaghju principali di lenti d'alta rifrazione hè a so magrezza.I cunsumatori in l'scelta di lenti, devenu sceglie secondu diversi gradi di l'ochji per adattà à u so propiu, eccellenti prestazioni di a lente, a ricerca cieca di un altu indice di rifrazione ùn hè micca desideratu, adattatu hè u più impurtante!

Lenti-più sottili-per-alta-prescription-OC-Article_proc

I boni lenti ottici duveranu riferite à lenti cù boni proprietà ottiche, chì sò riflesse in alta trasmittanza, alta chiarezza, dispersione chjuca, bona resistenza à l'usura, revestimentu eccellente è bona funzione protettiva.
Di solitu l'indice di rifrazione di lenti include 1.49, 1.56, 1.61, 1.67, 1.74, 1.8, 1.9.
Da un puntu di vista prufessiunale per sceglie l'indice di rifrazione in generale secondu a seguente considerazione cumpleta:

1. Gradu di miopia.
A miopia pò esse divisa in miopia lieve (in 3,00 gradi), miopia moderata (trà 3,00 è 6,00 gradi), è miopia alta (sopra 6,00 gradi).
Generalmente SPEAKING LIGHT AND moderate MYOPIA (400 gradi menu cà) CHOICE REFRACTIVE INDEX IS 1.56 OK, (300 degrees to 600 degrees) IN 1.56 OR 1.61 sti DUE TIPI di scelta indice REFRACTIVE, 600 gradi sopra o refrattivu indice sopra o indice 11661. lente.
Quantu più altu hè l'indice di rifrazione, più a rifrazione si verifica dopu chì a luce passa per a lente, è più fine hè a lente.Tuttavia, u più altu u indice refractive hè, u più seriu u fenomenu dispersion hè, cusì u lente altu indice refractive hà un numeru Abbe bassu.In altri palori, quandu l'indice di rifrazione hè più altu, a lente hè più fina, ma quandu si vede e cose, a vivacità di u culore ùn hè micca cusì riccu cumparatu cù l'indice di rifrazione 1,56.Ciò chì hè citatu quì hè solu una ligera differenza in paraguni relative.Cù a tecnulugia attuale, a lente cù un altu indice di rifrazione hè ancu eccellente in a visione.Lenti d'indice di rifrazione elevatu sò generalmente usati solu per millaie di gradi.

2. Bisogni sughjetti.
L'scelta di l'indice di refractive secondu u gradu di miopia ùn hè micca assuluta, ma deve esse cumminata cù l'scelta di u quadru è a situazione attuale di l'ochju per decide.
Avà miopia gradu hè giniralmenti altu, à cinque à sei miopia di baidu, bassu indice refractive di u lente sarà grossu, u pesu parente sarà uni pochi di più grande, à stu puntu, s'è a ricerca di bella gradu hè più altu, suggerimu più di 1,61. indice di rifrazione, in più quandu selezziunate un quadru di stampa per evitari un tipu di scatula grande, cusì cumpletu, gradu di bellezza è cunfortu di l'ottiche sò relativamente bè.
Conclusioni: L'scelta di l'indice refrattivu deve esse basatu annantu à u cunsigliu di un optometristu prufessiunale, secondu u gradu di miopia, a dimensione di u quadru, i bisogni estetichi, u cunfortu visuale, a quantità di cunsumu è altre considerazioni cumpletu, adattatu hè u più impurtante.


Tempu di Postu: Aug-26-2022